Adhesió del Gremi de Pastissers al servei HelpEmpresa de la Cecot
Diners
La Cecot va crear Helpempresa l’any 2021 i ja ha assessorat 225 pimes
- Rescaten en helicòpter a Terrassa un ciclista en estat crític
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2022 a
les 20:43
Actualitzat el
14 de novembre de 2022 a les
15:33
El Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca ha signat un conveni amb el servei HelpEmpresa de la Cecot, oferint una àmplia bateria de serveis d’informació, assessorament empresarial i formació amb l’objectiu de millorar la competitivitat de les fleques i pastisseries, a més d’ajudar als empresaris en situació de risc d’insolvència.
La presidenta del gremi, Fanny Novell, que va ser l’encarregada de formalitzar l’acord, va manifestar que “la nostra responsabilitat com a gremi és vetllar pel benestar de les empreses del sector i potenciar la seva activitat econòmica” i també va assenyalar que “en aquest cas particular oferirem atenció personalitzada a tots els empresaris en risc que necessitin assessorament a través del projecte HelpEmpresa”.
El servei no té cap cost per les empreses beneficiàries i representa una ajuda per quan no sigui possible el manteniment de l’empresa en funcionament. Es tracta d’un mecanisme de prevenció validat institucionalment contra la insolvència empresarial.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Leitat capta 464.000 euros per reforçar el seu lideratge en projectes europeus
-
Diners
Vytrus amplia el negoci més enllà de les cèl·lules mare vegetals
-
Diners
Terrassa reforça els seus indicadors socioeconòmics
-
Diners
Està cara la tecnologia?
-
Diners Fluidra llança un programa de pagarés de 300 milions vigent fins al juliol del 2027
-
Diners
La Cambra oferirà 21 diagnosis gratuïtes per impulsar el comerç de proximitat