WindowSight, soci oficial del congrés audiovisual ISE
L'empresa de Terrassa col·labora amb l'organització del saló amb 30 exposicions d'art visual en pantalla

- WindowSight, soci oficial del congrés audiovisual ISE
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 30 de gener de 2023 a les 12:52
Actualitzat el 30 de gener de 2023 a les 18:35
Amb l’objectiu inicial de promocionar el nou espai Sound Demo Rooms que l’Integrated Systems Europe (ISE), el congrés més gran del món del sector audiovisual que se celebra entre dimarts i divendres a Fira de Barcelona, inaugura al Hall 8, l'organització del saló col·laborarà amb l'empresa terrassenca WindowSight per enriquir la zona d'accés i crear una experiència visual per a tots els visitants a través de l'ISE Digital Art Gallery.
Després d’assistir a l’ISE en dues ocasions anteriors com a expositor, WindowSight fa un pas més enllà i passa de compartir un espai d’start-ups catalanes de la mà d’ACCIÓ, a omplir un passadís de 100 metres de llarg, convertint-se en la primera empresa emergent catalana en ser proveïdora oficial de l'ISE amb una exposició en pantalles que es podrà veure des d'aquest dimarts i durant els quatre dies de l’esdeveniment.
https://twitter.com/ISE_Show/status/1618509544388427776
WindowSight, que ofereix una plataforma d’“streaming” per gaudir de l’art visual a través dels televisors i pantalles, d’una manera semblant a com podem gaudir de la música o el cinema a través de plataformes digitals, col·labora amb 30 artistes i fotògrafs internacionals per projectar 30 exposicions per al congrés, amb un total de 540 obres mestres. L'empresa de Terrassa col·locarà 36 pantalles que mostraran simultàniament dues exposicions cada hora.
Els visitants tindran l’oportunitat de contemplar les obres de Gerd Ludwig, Tim Laman, Cinta Vidal, Babak Tafreshi, Iris Scott, John Stanmeyer i altres creadors. Totes les exposicions es visualitzaran dos cops durant l’ISE. A més, hi haurà altres pantalles que compartiran informació detallada tant del contingut com dels creadors que hi ha al darrere.
https://www.diarideterrassa.com/economia/2021/07/18/windowsight-lspotify-de-lart-visual-creat-per-una-familia-egarenca/
Totes les col·leccions, obres d’art, artistes i informació rellevant exposada a l’esdeveniment es pot trobar a l'app de WindowSight conjuntament amb més 200 artistes i més de 12.000 obres d’art.
“Hem aconseguit organitzar aquest projecte a través del concepte que utilitza la nostra plataforma: donar accés il·limitat a l’art visual a través de televisions", explica Oriol Rosset, cofundador i director d'operacions de WindowSight.
WindowSight no serà, però, l'única empresa de Terrassa present a l'ISE. El fabricant de sistemes de so professional Amate Audio i Audiotecnologias, empresa dedicada a la importació i venda d'equips professionals d'àudio i comunicació, també hi participaran. Estaran presents al pavelló de la Generalitat de Catalunya organitzat per ACCIÓ, un espai de 400 metres quadrats de superfície on Amate Audio, Audiotecnologias i 19 empreses catalanes més intentaran trobar inversors, conèixer socis i nous clients, guanyar visibilitat i obrir nous mercats internacionals.
De tot Catalunya, a l'ISE hi participaran 73 empreses i entitats, un 7% més que en l'edició del 2022.
Notícies recomenades
-
Diners Terrassa bat el rècord de treballadors amb 102.855 ocupats
-
Diners La Cecot debat els reptes de les pimes i els autònoms del sector industrial català amb el ministre Bolaños
-
Diners Grupo Cant amplia la seva planta fotovoltaica
-
Diners La Cambra de Terrassa pregunta a les seves empreses sobre l'opa del BBVA al Banc Sabadell