Hercal se suma al Clúster de Residus
L'empresa de Terrassa és capdavantera en la gestió i valorització de residus de la construcció
- Hercal se suma al Clúster de Residus
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
13 de març de 2023 a
les 16:26
Actualitzat el
16 de setembre de 2024 a les
15:41
L’empresa terrassenca Hercal Diggers, especialista en demolició circular d’edificis, naus i instal·lacions industrials, ha anunciat la seva adhesió al Clúster de Residus de Catalunya, impulsat per ACCIÓ (l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball), i el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, per mitjà de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC).
El clúster busca impulsar la feina conjunta entre els seus membres i la cadena de valor del sector dels residus, potenciar la seva internacionalització, i fomentar la innovació i l’R+D en aquest àmbit i la capacitació i les actuacions interclústers, entre altres. En aquest sentit, la firma egarenca compta amb la planta de valorització de residus de la construcció H-Zero, instal·lació pionera a l’Estat que permet transformar els residus de la construcció en àrids reciclats rentats d’excel·lent qualitat, aptes per al seu ús en la fabricació de formigó a la planta Eco-Concrete, ubicada a les mateixes instal·lacions.
El clúster va ser presentat a mitjan gener i el centre tecnològic terrassenc Leitat, l’empresa egarenca PreWaste, la rubinenca Alfametal; Moba, de Castellar del Vallès, i Celsa, de Castellbisbal, formen part de les 30 empreses fundadores.
Notícies recomenades
-
Diners
Leitat lidera un projecte de 2,2 milions d'euros per combatre contaminants emergents
-
Diners
L'atur minva en 71 persones el març a Terrassa
-
Diners
Torna la campanya de la renda: dates clau, novetats i consells per fer la declaració sense errors
-
Diners
Terrassa és el segon municipi català amb més empreses del sector del "packaging"
-
Diners
Química i plàstic lideren la dimensió empresarial a Terrassa
-
Diners
Leitat i IFLEX impulsen una solució innovadora per reciclar envasos flexibles multicapa