Hannun creix en vendes en l'últim any, però les redueix en relació amb el primer trimestre
La firma de mobles millora el seu ebitda ajustat, tot i que segueix sent negatiu
- Hannun creix en vendes en l'últim any, però les redueix en relació amb el primer trimestre
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
19 de juliol de 2023 a
les 14:33
L’empresa de mobles i decoració Hannun, nascuda a cavall de Matadepera i Terrassa i que actualment té seu a Castellar del Vallès, ha tancat el segon trimestre del 2023 amb un descens de la facturació d'un 36,6% respecte dels primers tres mesos de l'any però amb un augment d'un 8,8% si la comparativa es fa amb el mateix període de l'any 2022. La firma ha assolit unes vendes netes per valor d'1,37 milions d'euros en el segon trimestre d'enguany, segons l'avançament de resultats no auditat que ha comunicat a BME Growth, on cotitza des de fa un any. El primer trimestre d'enguany els ingressos per vendes havien estat de 2,16 milions i el segon trimestre del 2022, d'1,26 milions.
En l'acumulat del primer semestre de l'any, les vendes han assolit els 3,529 milions d'euros, amb un increment d'un 21,4% respecte dels primers sis mesos de l'any 2022, quan van ser de 2,907 milions.
La companyia destaca el creixement de les vendes B2B, que s'ha multiplicat per 2,7 entre el primer semestre del 2022 i el del 2023, representant un 6% de les vendes netes de Hannun els primers sis mesos d'enguany (el primer semestre del 2022 van representar un 3%). Alhora, la firma assenyala també l'augment de les vendes per canals de "marketplaces" o mercats web, que han representat un 10% de les vendes respecte d'1% el primer semestre de l'any passat.
Notícies recomenades
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa un programa pioner d'IA en l’àmbit empresarial
-
Diners
Terrassa i la Generalitat creen un grup de treball per simplificar tràmits empresarials
-
Diners
Labiana tanca un préstec sindicat de 37 milions d'euros i llança una ampliació de capital de fins a 5,07 milions
-
Diners
La terrassenca Marta Sánchez, nova vocal de la CEOE
-
Diners
Una vintena de pimes industrials inicien a Terrassa una prova pilot per convertir-se en més sostenibles
-
Diners
La Cecot llança nous vídeos i reculls de lèxic per impulsar el català en l’àmbit laboral