Nou premi per a Vytrus per un ingredient actiu
L’empresa ha rebut el guardó a la sostenibilitat i innovació cosmètica pel seu innovador actiu Photobiome

- Nou premi per a Vytrus per un ingredient actiu
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2023 a les 19:29
La biotecnològica terrassenca Vyrus Biotech, especialitzada en ingredients actius derivats de cèl·lules mare vegetals per a la indústria cosmètica, ha estat guardonada amb el Premi Empresarial AITEX a la sostenibilitat i innovació en cosmètica. La distinció ha estat per a Photobiome, un ingredient 100% natural que millora els signes de l’envelliment cutani ocasionats per l’exposició solar.
No és, ni molt menys, el primer reconeixement que rep Photobiome. Enguany, ja ha estat premiat en les fires in-cosmetics Korea, in-cosmetics Latin America, a més de rebre altres guardons de la indústria a nivell europeu. Photobiome s’elabora a partir d’un compost de cultius de cèl·lules mare de granada i cotó i pot tenir aplicacions en productes per tenir cura de les arrugues, en formulacions antioxidants preventives i de tractament, formulacions per millorar la fermesa i elasticitat de la pell i productes solars preventius i reparadors.
La cinquena edició dels Premis Empresarials organitzats pel centre d’investigació i innovació AITEX, va comptar amb la participació de més de 300 persones, incloent-hi finalistes, empresaris i autoritats.
Albert Jané, CEO i cofundador de Vytrus Biotech, va recollir el premi en la cerimònia celebrada a les noves oficines d’AITEX, a Alcoi.
La companyia egarenca va ser acompanyada en aquest reconeixement per altres empreses distingides en la mateixa cerimònia per les seves contribucions en sostenibilitat, innovació i emprenedoria en el sector tèxtil i cosmètica. Entre aquestes s’inclouen Sepiia, Auxicolor, Nirvel Cosmetics, SL, Quimsil i Lyra Techs.
Notícies recomenades
-
Diners Leitat porta la tecnologia al mar per combatre els microplàstics durant la Copa del Rei de Vela
-
Diners Comertia s’adhereix a la Cecot
-
Diners Viena augmenta les vendes fins als 90,3 milions d'euros el 2024
-
Diners El BBVA eleva el benefici un 9%, fins als 5.447 milions el primer semestre
-
Diners Fluidra guanya 136 milions d’euros fins al juny, un 21,4% més
-
Diners La construcció impulsa l'augment d'empreses i treballadors a Terrassa