L’interès per la intel·ligència artificial en pimes en dispara la demanda de formació
El servei de formació de la Cecot ha format 150 persones els darrers mesos
- El govern aprova el pressupost en solitari
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
La plaça Nova acollirà la Culturassa 2026 que homenatjarà el 45è aniversari del Drac i els Diables Joan Muñoz
Publicat el
24 de desembre de 2023 a
les 07:20
Actualitzat el
22 de desembre de 2023 a les
20:18
El creixent interès de les empreses per conèixer el potencial de la intel·ligència artificial (IA) ha disparat la demanda d’orientació i formació per a les seves plantilles en aquest àmbit. El servei de formació de la Cecot ha format 150 persones els darrers mesos en IA i les sol·licituds per a desembre i per al 2024 han incrementat respecte a altres àmbits formatius, fins al punt d’haver de programar mínim una formació mensual.
“Estem rebent molta demanda de formació en aquest àmbit i, malgrat que disposem d’un equip de professionals de nivell, qualificades i amb experiència, se’ns queda curt d’efectius pel volum de peticions que tenim. Hem de pensar que estem molt als inicis en les implementacions de la IA a les pimes i no hi ha encara prou experts al mercat, amb trajectòria suficient, per cobrir tota la demanda que es genera i oferir una orientació i formació de qualitat com la que prestem”, explica Eulàlia Martínez, directora de Cecot Formació i Desenvolupament.
Segons destaca la patronal, el benefici més valorat entre les pimes en l’ús de la IA és l’optimització de processos, ja que pot alliberar els professionals de tasques repetitives perquè es puguin centrar en aspectes que proporcionin valor afegit i en personalitzar més acuradament l’oferta de serveis.
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa reforça la seva presència a la fira mundial de referència del tèxtil tècnic
-
Diners
Embamat adquireix una altra empresa basca d'embalatge industrial de cartó
-
Diners
Morgan Stanley exerceix l'opció de sobreassignació sobre les 910.000 accions de Cirsa
-
Diners
La contractació laboral a Terrassa creix tímidament el primer trimestre empesa per la temporalitat
-
Diners
Compte enrere per als Premis Cambra 2026, amb les candidatures ja obertes
-
Diners
Leitat lidera un projecte de 2,2 milions d'euros per combatre contaminants emergents