Hannun nomena Sixto Jiménez com a nou president
La companyia vallesana anuncia una ampliació de capital de 2,3 milions d'euros
- Hannun nomena Sixto Jiménez com a nou president
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 13:32
Actualitzat el 27 de febrer de 2024 a les 14:58
L’empresa de mobles i decoració Hannun, nascuda a cavall de Matadepera i Terrassa i que actualment té seu a Castellar del Vallès, ha nomenat Sixto Jiménez nou president de la companyia, un moviment que expliquen que respon a l'estratègia actual de creixement de la firma, que cotitza a BME Growth i que acaba d'anunciar una ampliació de capital.
L'executiu compaginarà el seu lloc a la companyia de mobiliari i decoració amb el de president a Tutti Food Group (Tutti Pasta) i conseller d'Argenol, MTorres i Geoalcali. Nascut a Sangüesa (Navarra) en 1950, Jiménez és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Deusto. Després de finalitzar la seva formació, va arribar a ocupar el càrrec de conseller delegat de Viscofan, on va romandre divuit anys. Més tard es va incorporar a Caja Navarra i Metrovacesa, companyia madrilenya dedicada al negoci immobiliari. Així mateix, va exercir com a conseller a Riberebro, Gecina i Lokku Ltd.
“Estic encantat de començar aquesta nova etapa a Hannun, una empresa amb gran potencial que està fent grans avanços en rendibilitat en l'últim any i és un referent en el disseny de mobles i decoració, especialment en l'àmbit de la sostenibilitat", afirma Jiménez.
Notícies recomenades
-
Diners
Una empresa amb filial a Terrassa lidera un projecte pioner de salut
-
Diners
Leitat Terrassa acull una reunió clau del projecte GUTBABI
-
Diners
El PIB per habitant de Terrassa creix un 5,9% l'any 2024
-
Diners
La Cecot llança un projecte per combatre la discriminació de gènere en els processos de selecció
-
Diners
Balanç dels mercats
-
Diners
Recaptació rècord a la Nit Solidària de Movento Stern