VOSS Fluid Iberia trasllada la seva seu central a Terrassa
El proveïdor de sistemes hidràulics i pneumàtics s'instal·la a Els Bellots

- VOSS Fluid Iberia trasllada la seva seu central a Terrassa
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 15 d’abril de 2024 a les 17:56
Actualitzat el 15 d’abril de 2024 a les 18:29
El proveïdor de sistemes hidràulics i pneumàtics VOSS Fluid Iberia es trasllada a Terrassa. L’empresa, amb seu central a Sabadell des de fa més de 40 anys, estrenarà aquest estiu unes noves instal·lacions al polígon industrial Els Bellots. La companyia canviarà de l’actual ubicació al passeig del Comerç de Sabadell a una nau al carrer de l’Aire adaptada a les seves necessitats actuals.
El trasllat es deu a problemes logístics, explica Glòria Gobierno, subdirectora general de VOSS Fluid Iberia. I és que a Sabadell tenen més metres quadrats (uns 6.500) que els que tindran a Terrassa (uns 5.000), però estan distribuïts en dues plantes, cosa que els dificulta la feina i la incorporació d’algunes màquines. “Com que és una nau antiga i de dues plantes perdíem eficiència i segons quin pes, com el d’un armari intel·ligent automàtic, no l’aguantava o segons quina màquina tampoc la podíem posar per alçada i calia fer unes inversions que no valien la pena. A més, estem creixent dins del mercat. Per això hem hagut de buscar una altra nau”, detalla Gobierno.
“Fa 30 anys ja vam canviar de lloc dins de Sabadell, però ara se’ns ha quedat petit. A Sabadell no vam trobar res que s’adaptés al que buscàvem i a Terrassa sí”, indica. “Volíem una nau diàfana, alta i a peu d’autopista perquè rebem camions principalment d’Alemanya un o dos cops a la setmana. Ara tindrem quatre molls de càrrega i descàrrega”, destaca la subdirectora de l’empresa.
A les noves instal·lacions, la gran majoria de metres quadrats seran per a magatzem. La nova nau, de lloguer, té una alçada d’uns vuit metres construïts que els permetrà paletitzar en alçada i automatitzar processos “i millorar en l’eficiència, que és el que necessitem perquè el mercat ens ho demana i perquè els competidors també ho tenen”. En aquesta part tenen previst ubicar-hi dos armaris intel·ligents “que ens permetran preparar comandes més ràpidament” i una envasadora automàtica “amb la qual guanyarem eficiència i reduirem residus en plàstic, retoladors, etc.”
També hi tindran, al primer pis, espai per a l’oficina, un “showroom” de productes, una sala de juntes, dues o tres sales polivalents per a formació i visites i un menjador per als treballadors.
Notícies recomenades
-
Diners Fabricació additiva al servei del sector ferroviari
-
Diners CercleMón recapta 28.053 euros per impulsar la inclusió laboral de persones amb discapacitat
-
Diners Ramon Comellas rep el Premi a la Trajectòria del Clúster de l'Energia Eficient de Catalunya
-
Diners La plantilla de RDM rebutja la proposta de l’empresa
-
Diners Circutor idea una solució pionera per a la recàrrega ultraràpida de vehicles elèctrics
-
Diners El comitè de la Cambra de Terrassa es reuneix a València en suport a la reactivació socioeconòmica