Grifols avança la sortida del president executiu Thomas Glanzmann
Diners
Aquest moviment és “l’últim pas” del pla de transició a llarg termini de la multinacional vallesana
- Grifols avança la sortida del president executiu Thomas Glanzmann
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Terrassa: Apunten a una baralla entre sensesostres Arnau Fort
-
Terrassa Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos Pilar Màrquez
-
Esports Berta Abellan, flamant doble campiona del món: “Tenir una àrea d’entrenament a casa meva seria espectacular” Jordi Guillem
-
Publicat el
23 de setembre de 2024 a
les 17:24
El consell d’administració de Grifols ha decidit avançar la sortida del president executiu, Thomas Glanzmann, i ha anunciat que passa a ser president no executiu. D’aquesta manera, el conseller delegat de la multinacional vallesana, Nacho Abia, serà l’únic amb funcions executives.
En un comunicat, l’empresa d’hemoderivats amb seu a Sant Cugat del Vallès ha justificat la decisió, que inicialment s’havia previst el febrer de 2025, com “el resultat d’una transició exitosa i ben planificada”. Alhora, ha apuntat que suposa “l’últim pas” del pla de transició a llarg termini fixat per la direcció i iniciat el 2022. Glanzmann, a partir d’ara, es dedicarà a “supervisar i protegir” els interessos dels públic objectiu de la companyia.
Glanzmann va ser nomenat president executiu de Grifols el febrer de 2023 i ha agraït formar part de la transformació de l’empresa “en un moment crític de progrés i creixement, acompanyat també de desafiaments complexos i, en ocasions, immerescudes”.
El nou president no executiu sosté que la firma catalana “està ben posicionada per al futur” i mostra “una gran confiança en Nacho Abia, qui en poc temps ha demostrat ser un executiu de primer nivell, amb el talent i la visió necessàries per liderar la companyia cap al futur”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
El Programa Integral Plus facilita 12 contractes indefinits a la indústria vallesana
-
Diners
L’AIPC reclama eliminar definitivament l’impost als envasos de plàstic: "Defensem una regulació ambiental coherent"
-
Diners
L’Eseiaat suma tres reconeixements als Premis Diada dels Enginyers Industrials
-
Diners
El viver d’empreses de la Cambra ha acollit un centenar de negocis en tres anys
-
Diners
El Vallès Occidental tanca l’agost amb un 9,9% més de contractes que fa un any
-
Diners
De les bateries als robots humanoides: Leitat explora els nous reptes de la lubricació