Hercal suma un nou premi pel seu compromís amb la demolició circular
Diners
L'empresa de Terrassa s'endú la distinció d'or en la categoria de millor gestió RCD del II Congreso Internacional de Reciclaje de Residuos de Construcción y Demolición (RCD)
- Hercal suma un nou premi pel seu compromís amb la demolició circular
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
21 de novembre de 2024 a
les 10:27
Actualitzat el
21 de novembre de 2024 a les
13:47
L'empresa terrassenca Hercal Diggers, especialitzada en la construcció d'obra civil i urbanització, moviment de terres i excavacions, murs escullera, obres de demolició i subministrament d'àrids, suma un nou guardó en la llarga llista de premis que ha rebut des de la posada en marxa d'H-Zero, la primera planta de valorització d’Espanya que transforma els residus petris de les obres de demolició en àrids reciclats tractats aptes per al seu ús en la fabricació de formigó.
En aquest cas, la companyia egarenca s'ha endut la distinció d'or en la categoria de millor gestió RCD del II Congreso Internacional de Reciclaje de Residuos de Construcción y Demolición (RCD), celebrat a Saragossa. I ho fa amb la candidatura de la Planta H-Zero & Demolició Circular d'Hercal.
En la categoria de millor gestió RCD es pretén premiar les gestions d'RCD singulars i complexes a les quals s'enfronta el sector. S'estableixen tres distincions (or, plata i bronze) i Hercal s'ha endut el reconeixement més alt.
"Aquest reconeixement és un reflex de l'esforç, dedicació i compromís de tot el nostre equip per avançar cap a un model més sostenible en el sector de la construcció i demolició", assenyalen des de la firma.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa tanca el juny amb un lleu retrocés d'afiliats a la Seguretat Social
-
Diners
Reempresa reincorpora l'Ajuntament de Girona a la xarxa de punts d'atenció
-
Diners
La Sirena manté les vendes el 2025 però torna als números vermells
-
Diners
Una vintena de pimes vallesanes acceleren el seu creixement de la mà de la Diputació i Pimec
-
Diners
Fluidra i Ignion, entre les empreses catalanes més disruptives del 2026
-
Diners
Cirsa emet bons sènior garantits per 500 milions d'euros