Reempresa supera les 5.000 transmissions i els 14.000 llocs de treball salvaguardats
Des de la seva posada en marxa el 2011, el mercat de compravenda de petites i mitjanes empreses de Catalunya ha atès més d'11.600 empreses en venda i més de 20.800 interessats a comprar
- Reempresa supera les 5.000 transmissions i els 14.000 llocs de treball salvaguardats
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
27 de febrer de 2025 a
les 13:52
Actualitzat el
27 de febrer de 2025 a les
13:53
Reempresa, el mercat de compravenda de petites i mitjanes empreses de Catalunya, ha començat l'any 2025 superant la xifra rodona de 5.000 transmissions empresarials. Amb dades actualitzades fa pocs dies, el servei creat per la Cecot i la fundació Autoocupació ha aconseguit, en concret, 5.050 compravendes d'èxit.
Aquesta, però, no és l'única dada destacable del balanç de més de 13 anys de servei. Segons l'última actualització de xifres, Reempresa, que posa en contacte empresaris que per motius diversos volen deixar els seus negocis en funcionament i emprenedors que volen posar en marxa un projecte empresarial sense haver de començar de zero, ha ajudat també a salvaguardar 14.000 llocs de treball arreu del territori català.
El total de transaccions de Reempresa des de la seva posada en marxa el 2011 han generat una inversió induïda de 260 milions d’euros. En aquests més de 13 anys, 20.870 persones físiques o jurídiques s’han inscrit al servei com a reemprenedors o interessats a comprar un negoci en venda. Per la seva banda, les empreses en venda que han entrat en el mercat de Reempresa han estat 11.615.
Notícies recomenades
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa un programa pioner d'IA en l’àmbit empresarial
-
Diners
Terrassa i la Generalitat creen un grup de treball per simplificar tràmits empresarials
-
Diners
Labiana tanca un préstec sindicat de 37 milions d'euros i llança una ampliació de capital de fins a 5,07 milions
-
Diners
La terrassenca Marta Sánchez, nova vocal de la CEOE
-
Diners
Una vintena de pimes industrials inicien a Terrassa una prova pilot per convertir-se en més sostenibles
-
Diners
La Cecot llança nous vídeos i reculls de lèxic per impulsar el català en l’àmbit laboral