- Divendres de sol i núvol
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Talls de trànsit i tensió a Terrassa en la quarta jornada de la vaga de docents: "Us trencaré el cap" Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Taigua invertirà cinc milions anuals fins al 2029 i construirà un nou gran dipòsit a la zona nord Pilar Màrquez
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
Publicat el
11 de juny de 2021 a
les 07:44
El cel estarà enteranyinat per franges de núvols alts i prims durant tot el dia. Al final del dia la nuvolositat tendirà a minvar en general. A Terrassa no es preveuen precipitacions tot i que no és del tot descartable algun xàfec.
La temperatura mínima serà lleugerament més alta. Per la seva banda, la màxima quedarà semblant a la d'ahir. Així, a la nostra ciutat es preveu una mínima d'uns 17ºC i una màxima d'uns 29ºC.
A l'inici i final del dia el vent serà fluix i variable. Durant les hores centrals del dia bufarà de component sud i est entre fluix i moderat en general, amb algun cop fort.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La vaga de docents omple Terrassa: “No acabarem el curs amb normalitat”
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell recupera la seva imatge original
-
Terrassa
Terrassa confia a repartir la pressió del sensellarisme
-
Terrassa
L’ACA adequarà un tram del torrent de Vallparadís
-
Terrassa
Docents, contra Educació: “És insuficient”
-
Terrassa
Can Palet dona el tret de sortida a les festes de barri a Terrassa d'aquest 2026