ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juny de 2015 a
les 19:50
El CH Sant Andreu ha estrenado un equipo de "mamis", una categoría que año a año está ganando más jugadoras. El Sant Andreu se ha sumado a esta moda. Para su puesta de largo, el equipo de madres de Sant Andreu de la Barca disputó un partido amistoso ante el conjunto de "mamis" del CD Terrassa, bautizado como Vermell Mola. Tras el choque se desarrolló un animado tercer tiempo y se procedió a la entrega de trofeos. El Sant Andreu tiene previsto devolver próximamente la visita a Les Pedritxes.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial