David Estany se proclamó ganador del Campionat de Festa Major de Matadepera, en el que tomaron parte un centenar de jugadores y jugadoras. Estany acabó empatado a puntos con Jaume Pladevall en las clasificaciones scratch y handicap, correspondiendo el triunfo final al primero de ellos con un handicap más bajo.
En handicaps inferiores, en categoría masculina las dos primeras plazas correspondieron a Jaume Pladevall y Santi Taló, mientras que en el apartado femenino encabezaron la clasificación Anna Millán seguida de Tessa llimargas. En handicap superior masculino los dos primeros clasificados fueron Josué Mascuñan y Joan Martínez y en handicap superior femenino Helga García y Elena Raventós.
En categoría benjamín-alevín el triunfo correspondió a Joan Panisello, en infantil-cadete a Albert Martí y en júnior a Pol Taló. Salvador Salvatella fue el primer clasificado en el apartado senior. El premio a la mejor aproximación en el hoyo 7 se lo llevó Cristòfol Ariño.
La alcaldesa de Matadepera, Mireia Solsona, y el concejal de Deportes, Quico Sala, hicieron entrega de los premios a los ganadores.
ARA A PORTADA
-
442 establiments amb escurabutxaques a Terrassa: "Estan preparades per a persones que no poden gastar gaire" Aketza Martín
-
-
-
Terrassa, la quarta ciutat de Catalunya on més electricitat es defrauda amb cultius de marihuana Redacció
-
Tall de trànsit a la plaça de Josep Freixa i Argemí i dels carrers de Volta, de la Rasa i Nou de Sant Pere Redacció
Publicat el 31 d’agost de 2016 a les 20:33
Notícies recomenades
-
Esports Una nova revolució en el Terrassa FC
-
Esports L'argentí que viurà l’Experiència Montcada-Terrassa
-
Esports Dos bronzes per continuar sumant
-
Esports La irlandesa Aoife Taaffe jugarà a l'Atlètic
-
Esports Estella Llum Tonrath, nou reforç per al Club Natació Terrassa
-
Esports El San Cristóbal cau al camp de l'Atlètic Sant Just