El equipo femenino de Segunda División del CD Terrassa se ha proclamado campeón de Catalunya de la categoría a dos jornadas para que concluya la competición. De este modo, optará al ascenso a Primera Nacional. El conjunto de Les Pedritxes se impuso este fin de semana al Pedralbes por 4 a 0 y se aseguró la primera plaza.
Arnau Pons es el entrenador del equipo, con el apoyo en el cuerpo técnico de Oriol Bruguera (preparador físico), Enric Rodó (delegado) y Casi Garreta (entrenador de porteras). La plantilla la conforman las siguientes jugadoras: Anna Rodó, Odette Fontanes, Carla Torruella, Carla Carrasquer, Nina Adell, Nina Santanach, Anna Pagès, Paula Pineda, Laia Beltrà, Judit Masip, Nuria Sabatés, Lali Masip, Carol Maturana, Lídia Llordes, Irene Fernández, Aina Pascual, Mònica López, Berta Garcia, Ruth Garcia, Mariona Bach, Judith Astals, Laia Agulló y Laura López. También han participado las juveniles Maria Vera, Júlia Gàmiz, y las cadetes Fiona Adell i Berta Mata.
Del 4 al 6 de mayo el CD Terrassa jugará la primera fase de ascenso en Catalunya. Si obtiene el primer lugar, acudirá a la fase final del 17 al 20 de mayo.
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
Publicat el
18 d’abril de 2018 a
les 20:58
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge