La jugadora terrassense Paula Leitón, del CN Sabadell, anotó cuatro goles en el tercer partido de la selección española femenina en el Campeonato de Europa que se disputa en Barcelona. España aplastó por 32-2 a Turquía en la piscina Picornell, en un partido de enorme desequilibrio técnico en el que España no se relajó en ningún momento. Es la tercera victoria de la selección de Miki Oca en los tres partidos que ha disputado.
Paula Leitón estuvo casi veinte minutos en el agua y transformó los cuatro lanzamientos que efectuó a la portería del conjunto turco.
España impuso su superioridad desde el primer momento y llegó al descanso con un marcador de 14 a 0. En los dos últimos cuartos la selección no levantó el pie del acelerador y con sendos parciales de 9 a 1 redondeó una goleada sin paliativos que le permite seguir invicta en el torneo.
ARA A PORTADA
-
Estafada, enfrontada a un desnonament, i amb tendències suïcides: "De la meva mare se n'ha aprofitat tothom" Arnau Fort
-
-
-
L'Intexter i Adolfo Domínguez creen la primera càtedra d’empresa en qualitat i innovació tèxtil a Espanya Laura Massallé
-
Serveis mínims al transport públic: Tot el que has de saber sobre la vaga general del 15 d’octubre Redacció
Publicat el 18 de juliol de 2018 a les 21:10
Notícies recomenades
-
Esports Rimas i Egara 1935 sumen dues victòries a la doble jornada de Divisió d'Honor "B"
-
Esports La victòria fora de casa es fa esperar
-
Esports El CN Terrassa comença la lliga femenina golejant l'Iruña
-
Esports Solvent estrena de l'equip masculí del CN Terrassa contra el Rubí
-
Esports Un punt per a un Terrassa FC que ha anat de menys a més
-
Esports El San Cristóbal cau tot i plantar cara a un potent Badalona