Esta temporada, los partidos de Liga que dispute el CP San Cristóbal en la Liga de Tercera División podrán seguirse en directo a través de la plataforma Footters a un precio de 3 euros el partido. La entidad parroquial ha rubricado un acuerdo con este portal de internet para que los aficionados que lo deseen se abonen y puedan seguir los partidos de su equipo en casa. En relación a los encuentros de fuera de casa, sólo se ofrecerán aquellos cuyo equipo tenga suscrito también el acuerdo con Footters.
El primer encuentro que podrá verse en directo será el de este domingo a las siete de la tarde en Ca n'Anglada entre San Cristóbal y Sant Andreu. La plataforma permite el consumo de partidos en alta definición a través de diferentes dispositivos: móbil, tableta, ordenador o Smart TV. Puede contratarse un pack para toda la temporada a un precio de 20 euros. El otro equipo egarense de la categoría, el Terrassa FC, suscribió la semana pasada el mismo acuerdo con Footters.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
23 d’agost de 2018 a
les 15:49
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”