A l'Egara no li fa por res

Esports

Publicat el 08 de setembre de 2018 a les 04:00
El Club Egara, vigent campió de Copa, porta dues temporades sense aixecar cap Lliga. La darrera vegada que ho va fer va ser l´any 2016 a Madrid, coincidint amb el comiat de Patricio Keenan com a tècnic. Després de dues temporades amb Siso Ventalló a la banqueta, el club del Pla del Bon Aire ha tornat a confiar en l´entrenador argentí per buscar la seva quinzena Lliga i construir un equip competitiu que sigui capaç de lluitar també per la Copa del Rei i per una Euro Hockey League en la que enguany serà l´únic representant terrassenc.

El Club Egara segueix comptant amb una plantilla íntegrament formada per gent de la casa. Fidel a les seves senyes d´identitat, el club ha recuperat Josep Romeu, que va passar la darrera temporada al Leuven belga. Altres quatre jugadors procedeixen del segon equip, l´Egara 1935 (Jaume Torras, Josep Duran, David Aura i Pere Divorra) i un del juvenil, un Gerard Clapés que ja sap què és jugar amb el primer equip.

Cinc baixes de pes
L´equip ha patit cinc baixes rellevants en relació al passat exercici. Franc Dinarès i Roger Matalonga s´han retirat, Marc García-Chicote ha fitxat pel Gantoise belga i Nani Usé i Nani Mengíbar han marxat també a Bèlgica, al White Star. Amb 35 anys cadascun, el porter Quico Cortès i Pau Quemada continuaran fent de pals de paller d´un Egara que compta amb vint jugadors, d´una mitjana de 24 anys d´edat.

Pels egarencs, la Lliga començarà demà a dos quarts d´una visitant el Línia 22 en un derbi terrassenc en que la única baixa serà Pere Arch, que complirà un partit de sanció.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google