La selección española de hockey, con once egarenses en sus filas, ha firmado este sábado un empate a dos goles tan agónico como valioso en su debut en la Hockey Pro League que le enfrentó en Valencia a Bélgica, vigente campeona mundial. A dos minutos del final, los de Fred Soyez perdían por 0 a 2 ante una Bélgica que les estaba avasallando. Los de Shean McLeod marcaron en el minuto 36 por mediación del exjugador del RC Polo Maxime Plennevaux tres munutos antes de que el "video umpire" anulara un golazo a Xavi Lleonart tras haber rebasado la bola la línea de fondo.
En el minuto 54, Alexander Hendrickx estableció el 0 a 2. Pero a falta de dos minutos, Nacho Rodríguez desvió desde el punto de stroke un penalti-córner lanzado por el egarense Pau Quemada. Ya a la desesperada, a falta de diez segundos, un sutil remate de Quique González de Castejón significó un 2-2 que dio a España el primer punto del torneo.
Tras el empate se disputó una tanda de "shoot-outs" para dirimir un punto extra que sólo servirá en caso de empate final a puntos. Y tras una perfecta actuación de Quico Cortès, el mejor del partido, los de Soyez se impusieron por 2 a 0.
ARA A PORTADA
-
Els pensionistes de Terrassa cobren 1.519 euros al mes, un 4,5% més que fa un any i 56 euros menys que a Catalunya Laura Massallé
-
La caiguda d’un vehicle a les vies interromp la circulació de l'R4 entre Cerdanyola i Terrassa Redacció
-
-
-
Tomás Alfonso Torralbo, el terrassenc amb la nota més alta a les PAU: "No m'ho podia creure. Cada nota que veia em sorprenia més" Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
19 de gener de 2019 a
les 15:29
Notícies recomenades
-
Esports
Canvi de grup del Terrassa FC per a la pròxima temporada
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos