Bonito derbi el que acabó llevándose el Viladecavalls. El encuentro empezó muy de cara para las locales, que pronto se vieron con ventaja en el marcador y que al final del primer acto solo habían permitido un total de cuatro puntos a un Can Parellada errático en el lanzamiento.
Pese a ello, las de Can Parellada poco a poco fueron recuperando sensaciones y a base de triples se situaron a tres puntos al final del tercer cuarto.
Ahí, el Viladecavalls tiró de ofició y ganó en encuentro en el que fueron claves los 9 puntos de Cancela, que volvía tras seis meses lesionada.
CB VILADECAVALLS, 58
Sánchez, Viñolas, Pleguezuelos (2), Moya (12) y Moreno (16), cinco inicial, Cancela (9), López (4), Coll (2), Lluch (2) y Valenzuela (11).
CAN PARELLADA 'B', 52
Sampietro (5), Jandula (4), Pérez (6), Villalba (1) y López (2), cinco inicial, Ortega (7), Lázaro (5), Payan (21), Mercader, Garcia (2), Peula y M. Garcia.
Árbitro. Trullen.
Parciales. 12-4, 28-19, descanso, 39-36, 58-52.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2019 a les 21:56
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge