La Federación Española de Natación ha reconegut l'afició del CN Terrassa amb el premi Valores Deportivos de Premaat de la temporada 2018-19, pel suport que ha mostrat en els partits dels equips de waterpolo. El delegat de la secció i directiu Carlos Rodríguez, va recollir el guardó a Portugalete, en l'acte de presentació de les Lligues de la temporada vinent i de lliurament dels guardons de l'últim exercici.
Entre els esportistes premiats en aquest acte, cal destacar el premi al màxim golejador de la Lliga regular per Víctor Gutiérrez, nou jugador del CN Terrassa i component del Real Canoe al darrer exercici. Víctor Gutiérrez és l'únic fitxatge que ha fet el conjunt dirigit per Dídac Cobacho de cara a la pròxima temporada. És la tercera temporada en què s'ha proclamat màxim realizador de la Lliga.
ARA A PORTADA
-
Terrassa FAQS | Alerta per temps extrem i feina: què diu la llei sobre anar o no a treballar? Laura Massallé
-
-
Terrassa Mor Cristóbal Colón, premiat l'any 2025 a Terrassa amb el Reconeixement Cecot a la Personalitat Jordi Guillem
-
Terrassa El vi Terrassenc des de dins: així s'elabora la segona anyada a Can Font de Gaià Pilar Màrquez
-
Terrassa El clam per un Portal de Sant Roc més verd i sense pàrquing: “És un espai perfecte per omplir d’arbres” Alejandro García
Publicat el
05 de juliol de 2019 a
les 21:21
Notícies recomenades
-
Esports
El Torneig Hockey Solidari supera ja els 200 inscrits
-
Esports
Tot obert per a la tornada de dissabte
-
Esports
El Terrassa FC passa de ronda a la Copa Federació
-
Esports
La Cursa Fanny Sallés espera arribar als 2.500 participants
-
Esports
El San Juan, primera cita per al Terrassa FC a la Copa Federació
-
Esports
Egara-Atlètic i Júnior-Terrassa, semifinals del Campionat de Catalunya de hockey