Catorze jugadors terrassencs han estat convocats pel seleccionador espanyol, Fred Soyez, per un stage de preparació que tindrà lloc a Terrassa del 14 al 21 de juliol. Soyez ha citat un total de 26 jugadors per començar a preparar el Campionat d'Europa d'Anvers. Espanya jugarà dos partits de preparació amb Escòcia a les instal·lacions de l'Atlètic Terrassa. El primer el dissabte 20 de juliol a les 12 del migdia i el segon el diumenge 21 a les 11. Els jugadors terrassencs convocats són els següents: Albert Beltran, Marc Boltó, Quico Cortès, Sergi Enrique, Marc García Chicote, Xavi Lleonart, Marc Miralles, Albert Pérez, Pau Quemada, Josep Romeu, Vicenç Ruiz, Marc Sallès, Joan Tarrés i Ignasi Torras.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2019 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial