El futbolista Adrià López Burgos s'ha convertit en nou jugador del CP San Cristóbal. És l'onzè fitxatge del conjunt de Ca n'Anglada per la temporada vinent, en què la plantilla d'Oliver Ballabriga ha fet un salt de qualitat i on el seu objectiu tornarà a ser aconseguir la permanència a la categoria com ha fet aquest any.
Adrià López té 19 anys i prové de l'equip juvenil del Gimnàstic de Tarragona, amb qui ha jugat a la Divisió d'Honor. Anteriorment havia jugat al juvenil del Gimnàstic de Manresa. Aquesta darrera temporada ha participat en 26 partits de Lliga i no ha marcat cap gol en el campionat. Pot jugar al centre del camp i a la mitja punta.
Adrià López s'afegeix a la llista de fitxatges fets fins ara pel San Cristóbal: Óscar Oliver (Manacor), Carlos García (Prat), Joel Sánchez (Granollers), Ricki Calamardo (Viladecans), Ruy Gama (Júpiter), Xavi Múrcia (Jabac), Gerard del Río (Jabac), Ramon Suárez (Martinenc), Óscar Sierra (Vilafranca) i Mario Cantí (Sants).
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
08 de juliol de 2019 a
les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona