ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juliol de 2019 a
les 04:00
Del 14 al 20 de juliol es disputen a Eindhoven (Holanda) els torneigs IV Nacions de seleccions sots 16 i sots-18. El seleccionador masculí, Oriol Torras, ha convocat vuit jugadors de clubs terrassencs: Albert Grau, Josep Cunill, Pau Jover, Arnau Pérez i Joan Dalmases, de l’Atlètic; Enric Miralles, del CD Terrassa; i Jan Carreras i Jan Clapés, del Club Egara. A la sots-18 femenina, Mar Feito, ha citat sis jugadores locals: Hanna Badia, Clara Barba, Júlia Calvo, Maria Gestí, Elena Martínez i Maria Torrent, de l’Atlètic. Pel que fa a la sots-16 masculina, Borja Novellán ha convocat Xavi Barutel i Pol Cabré, de l’Atlètic; Pau Petchamé, del CD Terrassa; i Pere Amat i Jan Capellades, del Club Egara. A la sots-16 femenina, Andrés Mondo ha convocat Núria Carles i Meritxell Vizcaino, de l’Atlètic; i Marta Roque, del Club Egara.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna