El Club Egara va celebrar a les seves instal·lacions del Pla del Bon Aire, el sopar de final de temporada 2018-19. Durant l'acte es van lliurar 39 distincions a persones i entitats que col·laboren amb l'entitat. En aquest sentit, cal destacar el Trofeu Paco Dinarès in Memòriam, que aquest any va ser per l'Anna Torrella Marcet. La placa al soci d'honor va correspondre Salvador Salvatella. També es van lliurar les plaques especials, que aquesta temporada han premiat Andrew Wilson, Ignacio Thomas, Patricio Keenan i Perla Lorena Casey, tots per la seva tasca pel hockey de l'entitat. Les plaques al mèrit van ser per Basili Busuldu, Eduard Quemada, Jordi Prat i Lluís Sangrà.
Més premis
Les insígnies d'or van premiar la feina de Maria Tost, Neus Rodríguez, Pere Arch i Sergi Navarro. També es va distingir la feina de l'equip masculí de Divisió d'Honor, que s'ha proclamat campió de Lliga, i els equips de mamis i papis, guanyadors del Campionat d'Espanya. El comitè organitzador de la "Final Four" de la Lliga i de l'Exin Masters World van rebre el reconeixement per la bona organització.
Els moments més emotius es van viure amb l'homenatge als equips campions de la Copa d'Europa dels anys 1969 i 70. Finalment, Javier Ruiz va ser anomenat soci de mèrit, per la seva feina com a vocal de la junta directiva de la secció de hockey.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2019 a les 21:35
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any