El waterpolo espanyol viu un moment especialment dolç, reflectit amb la presència de les seves dues seleccions en les finals d'aquest Campionat del Món. Tant l'equip masculí com el femení s'han penjat la medalla de plata, signant una actuació imponent que els ha permès assegurar-se, a més, la seva presència en els Jocs Olímpics de Tòquio. Només en dues ocasions anteriors un mateix país havia classificat a les seves dues seleccions per a la final d'un Campionat del Món.
En la fotografia, apareixen les components de la selecció femenina que aquesta temporada jugaran al Terrassa: Paula Leitón, Pili Peña i Bea Ortiz, amb els terrassencs Jordi Valls, segon del seleccionador, i Rafael Aguilar, director esportiu de la Federació Espanyola.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2019 a
les 19:43
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial