Les gimnastes terrassenques Claudia Villalba i Clara Navarro, del Gimnàstic de Terrassa, van participar en el Festival Olímpic de la Joventut Europea (FOJE) que s'ha disputat a Bakú, capital de l'Azerbaidjan. Van formar part de la selecció espanyola en aquest campionat al costat de Berta Pujadas, de Granollers. Villalba és l'actual campiona d'Espanya júnior, mentre que Navarro va aconseguir el bronze en aquesta mateixa competició.
Les dues representants locals van competir a un bon nivell en aquesta cita internacional. Per equips es van classificar en la catorzena posició, mentre que a nivell individual van estar prop d'entrar en la final. Claudia Villalba va finalitzar en la posició 30 de la general, mentre que Clara Navarro ho va fer en la 34.
Nova etapa
Alguns errors en l'execució del seu programa els van penalitzar a l'hora d'aspirar a les finals per aparells i individual. Malgrat això, van mostrar un bon nivell confirmant que es tracta de dues gimnastes amb clares possibilitats de futur. Les dues competiran ja com a sèniors a partir de la pròxima temporada gimnàstica.
Les dues gimnastes terrassenques han afrontat uns mesos d'elevada intensitat a causa de la seva participació en competicions de primer nivell i de màxima exigència. Ara ja començaran a enfocar el seu treball per a la nova etapa que s'obre com a gimnastes sèniors.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juliol de 2019 a
les 20:19
Notícies recomenades
-
Esports
“Puc aportar a l'equip caràcter, intensitat i gols”
-
Esports
Els equips locals de bàsquet ja tenen el seu calendari
-
Esports
Terrassa, una productora de campions del món
-
Esports
El 17 d’octubre, data per al Cycling Day Ciutat de Terrassa
-
Esports
Luque JR jugarà a Primera Divisió amb el Qatar SC
-
Esports
Definits els grups del Campionat de Catalunya de hockey