La selecció espanyola de hockey ha posat aquest dimarts el punt i final a l'stage que ha realitzat a les instalacions del Club Egara. Els de Fred Soyez s'han imposat per 2 gols a 1 a Irlanda en un dels darrers partits de preparació per al Campionat d'Europa d'Anvers, on Espanya debutarà el divendres dia 16. Després d'un primer quart de tanteig, Michael Robson ha inaugurat el marcador al segon quart. Després del descans, els espanyols han sortit decidits a remuntar el matx i ho han aconseguit gràcies a dos gols amb autoria terrassenca.
Albert Beltrán de penal-córner i Xavi Lleonart en culminar una acció colectiva han donat la volta al partit en el tercer període. A lúltim, capd e les dues seleccions va saber aprofitar les seves ocasions i el 2 a 1 va esdevenir definitiu. En aquest partit, el terrassenc Marc Boltó ha acomplert els seus 50 partits internacionals, igual que Diego Arana, mentre que el madrileny Álex de Frutos en porta ja un centenar.
Al proper Europeu, Espanya compartirà el grup "A" amb Bèlgica, Anglaterra i Gales, mentre que Irlanda serà al "B" amb Holanda, Alemanya i Escòcia.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2019 a
les 16:34
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major