Gerard Morell, que farà 19 anys el 4 de setembre, s'acaba de convertir en nou jugador del Terrassa FC. El club tanca el fitxatge del jove central que, després de participar en la pretemporada del primer equip, es quedarà per jugar la temporada 2019-20 amb el Terrassa. Morell va arribar al Terrassa FC procedent de la Damm (2016-2019). També es va passar pel Badalona (2015-2016) i l'Europa (2005-2014).
La plantilla del Terrassa FC de Xevi Molist està formada per vint-i-un jugadors: els porters Ortega i Zapico; els defenses Adrià Prado, Yayá, Genís, Joel Cañaveras, Eric Ruiz, Lucas Viña i Morell; els migcampistes Coro, Àlex Fernández, Pelegrín, Galeano, Manu, Kevin i David; i els davanters Albert López, Domi, Sergi Arranz, Kilian i Jaume. L'equip jugarà dimecres a les vuit del vespre el seu penúltim amistós de la pretemporada al camp del Vic, un rival de Primera Catalana.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2019 a
les 13:11
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior