Mantenir la fortalesa mostrada al camp de Ca n'Anglada la temporada anterior és un dels objectius que s'ha marcat el San Cristóbal per optar novament a la permanència. Després de caure per 1 a 0 a Cerdanyola en el debut a la Lliga, els parroquials saben que han de posar les bases de la seva fortalesa com a locals guanyant aquesta tarda (19.45 hores) al Sants. Oliver Ballabriga, tècnic local, comptarà amb les baixes del defensa Cristian, lesionat diumenge passat i a l'espera de diagnòstic, i de Juanpi, que arrossega una lesió des de la pretemporada, encara que la propera setmana podria començar a entrenar amb el grup.
Un rival incòmode
"Per guanyar al Sants haurem d'igualar-los quant a treball", diu el tècnic local a l'hora d'analitzar el partit. "Ells destaquen com a col·lectiu. Competeixen molt bé i no és fàcil guanyar-los. Però entenc que a casa no se'ns poden escapar aquests punts." El Sants va tenir una estrena lluida al campionat, després de golejar per 4 a 2 al Peralada. Aquest marcador li ha permès ocupar la primera plaça del campionat després de la primera jornada.
La Lliga de Tercera Divisió ha començat amb una exigència elevada a causa de la jornada de dimecres, que farà jugar als equips tres partits en una setmana. Ballabriga admet que aquesta circumstància suposa un esforç important. "No pots recuperar-te a hores d'ara de la temporada. Però és per a tots els equips. I intentarem oferir la nostra millor versió."
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
06 de setembre de 2019 a
les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona