ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2019 a
les 04:00
En el futur més immediat, la principal obsessió del president de la Federació Espanyola de Hockey, Santi Deó, són els Preolímpics que les seleccions espanyoles jugaran a València els dies 25 i 26 d'octubre. El combinat masculí s'enfrontarà a França, mentre que les noies jugaran davant Corea del Sud. Tot i que entén que cap de les dues seleccions va tenir massa sort al sorteig celebrat dilluns a Lausana, Deó considera que tots dos equips haurien de classificar-se sense problemes pels Jocs Olímpics de Tòquio. "Amb l'única excepció de l'equip femení a Londres 2012, Espanya ha estat present a les darreres edicions dels Jocs des de Roma 1960. Pel que fa a l'enfrontament masculí entre Espanya i França, Deó destaca; "Hauria preferit un rival com Irlanda. Els francesos ens ho posaran molt difícil, però hem de sortir amb la intenció de guanyar els dos partits". Pel que fa al rival de les noies, Corea del Sud, assenyala. "És cert que les coreanes no tenen el mateix potencial que fa uns anys, però segur que seran també un rival complicat". I afegeix: "En dos partits ens juguem la feina de quatre anys. Però els nostres rivals també", assegura.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial