Un gol aconseguit per Clara Sanz al penúltim minut de partit va desfer l'empat existent entre el Fontsanta Fatjó i el Món Femení Terrassa (nova denominació del Manu Lanzarote) i va donar els tres punts a les terrassenques. Aquest primer partit de la temporada va estar marcat per la igualtat. Georgina Vila va avançar les visitants al primer temps, però a l'inici del segon Melissa Peralta va empatar. Quan l'1 a 1 semblava ja definitiu va arribar el gol de la victòria per les terrassenques a Cornellà.
La fitxa
Fontsanta Fatjó, 1
Kinoshita, Blázquez, Del Olmo, Chaves, Altmann, Iglesias, Blanes, Sánchez, Guerra, Iranzo i Baldé, equip inicial, Martos, Gérboles, Riera, Peralta i Franch.
Món Femení terrassa, 2
Piñol, Martínez, Viñas, Rodríguez, Vila, Rebollo, García, Barrero, Ventura, Granja i Ortiz, equip inicial, Mònica Martínez, Zambrano, Codina, Lívia Martínez, Echegut, Sanz i Panisello.
Àrbitre. Salvador Morros Monge.
Gols. 0-1, m. 29, Vila; 1-1, m. 51, Peralta; 1-2, m. 89, Sanz.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
24 de setembre de 2019 a
les 21:50
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova