En el seu debut a la Primera Divisió femenina, el CD Terrassa va aconseguir una victòria de mèrit davant d'un dels equips punters de la categoria, un Pozuelo que va fer la promoció d'ascens. El partit va ser molt igualat, però amb escasses oportunitats a les dues àrees. Quan faltaven només vuit minuts per arribar al final, un gol de penal-córner d'Estela García va donar el triomf a les terrassenques, que sumen així els seus tres primers punts.
La fitxa
CH Pozuelo, 0
Alberola, García, Aguilar, Garasa, González, Segura, Corbella, López, Gallart, Pampín i Álvarez, equip inicial, Timmermans, Montes-Miño, Paz Márquez, Maaike Márquez, Campos, Orellana i Castellanos.
CD Terrassa, 1
Rodó, Muñoz, Vera, Marta García, Agulló, Gámiz, Estela García, Castro, Mònica López, Sabatés i Maturana, equip inicial, Laura López, García-Elías, Aguado, Llordés, Adell i Fonollosa.
Àrbitres. Jorge Ocaña i Rubén Rodríguez.
Gol. 0-1, minut 62, Estela García de penal-córner.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2019 a
les 21:50
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major