El Tenerife de Marc Salvador visita avui al CN Terrassa

Publicat el 11 d’octubre de 2019 a les 20:01
El CN Terrassa juga aquesta tarda a la seva piscina (16.15 hores) contra el Tenerife Echeyde, penúltim amb zero punts. Després de la victòria contra el Dinamo Tbilisi a la Champions League, el conjunt de Dídac Cobacho es torna a centrar en el torneig de la regularitat, en el qual buscarà el segon triomf consecutiu contra un rival, sobre el paper, assequible.

El tècnic local donarà descans a dos jugadors habituals, Óscar Aguilar, que pateix molèsties a la mà dreta, i Sergi Mora. Els substituiran a la convocatòria Víctor Alegre i Alejandro Prieto. "Acumulem molta competició, un fet positiu per mantenir l'equip activat, però també és cert que suposa una factura física important i que convé repartir esforços i dosificar".

El Tenerife Echeyde s'ha renovat respecte la temporada passada, atès que presenta sis cares noves, entre les quals destaquen el terrassenc Marc Salvador, el porter Daniel Darias, el neozelandès Anton Sunde i l'italià Matteo Savio. "És un equip jove, però amb futur."