Ajustada derrota d'un Sant Pere que va veure com s'inaugurava el seu caseller de derrotes en un partit vibrant, anotador i que es va resoldre per petits detalls.
Els del Casal van tenir el partit a les seves mans durant els 40 minuts, però dos tirs lliures van dur el matx a la pròrroga.
Allà, els locals van ser més pràctics, van dur el partit al seu terreny i van ser capaços d'incomodar a un Sant Pere que li va poder l'ansietat i tenir el partit guanyar en diverses ocasions. En aquest temps extra, els locals van anar sempre per darrere en el marcador, a remolc d'un Solsona més experimentat. Tot i la derrota, el Sant Pere va signar, de nou, una molt bona imatge, trobant el camí per ser un equip competitiu.
CB SOLSONA, 89
Padró (17), Vilardell, Tejedor (27), Codina (18) i Righele (5), cinc inicial, Fenocchio (18), Bueno (4) i Brotons.
CB SANT PERE, 87
Fernández (8), Pala (13), Garrido (5), Hernández (9) i Cortés (2), cinc inicial, Hervás (19), Muñoz, Grau (14), Candela (4), Sánchez (13) i Caballero.
Àrbitres. Rigal i Obiols.
Parcials. 19-14, 27-32, descans, 46-58, 74-74, pròrroga, 89-87.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2019 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge