Un total de vuit jugadores terrassenques formen part de la llista de divuit que competiran al preolímpic de hockey la setmana vinent a València. El seleccionador, Adrian Lock, ha donat a conèixer la llista aquest dimecres després dels partits de preparació que s'han jugat amb Argentina. Les egarenques citades són les següents: Berta Bonastre, Carola Salvatella i Maria Tost, del Club Egara; Júlia Pons i Clara Ycart, del CD Terrassa; Georgina Oliva i Carlota Petchamé, del Júnior; i Marta Segú, del Polo. Les altres deu jugadores que formen la selecció espanyola són les següents: Begoña García, Belén Iglesias, María López, Beatriz Pérez, Maria Ángeles Ruiz i Alejandra Torres-Quevedo, del Club de Campo; Melani García, del Polo; Cristina Guinea, del Júnior; Lucía Jiménez i Lola Riera, del SPV Complutense. Altres dues jugadores formen part de la llista en condició de reserves. Es tracta de Carmen Cano i Candela Mejías, ambdues del Club de Campo madrileny.
Espanya es jugarà la plaça olímpica contra Corea en dos partits que es jugaran a València els dies 25 i 26 d'octubre a les 8 del vespre. El dia 21 està previst que la selecció arribi a València per afrontar els darrers dies de preparació de cara a una cita clau de la temporada per tornar a disputar uns Jocs Olímpics en la categoria femenina.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa De la tecnologia a la salut: un viatge a la Terrassa dels setanta a través de la realitat virtual Lucas Jiménez
-
Terrassa Detingut un menor al Vallès Occidental per la seva vinculació a Blocus i els aldarulls a Barcelona Joan Muñoz
-
Terrassa Arriba una segona festa major a Terrassa: així serà l'homenatge a la figura de Jan Grau Joan Muñoz
-
Terrassa Judit Nicolás, pacient de salut mental del CST: “El suïcidi era part de la meva personalitat; no vull tornar-hi” Arnau Fort
Publicat el
16 d’octubre de 2019 a
les 20:46
Notícies recomenades
-
Esports
El CD Terrassa visita el Polo com a líder
-
Esports
Repartiment de punts entre l'Atlètic i el Júnior en el duel ajornat de la lliga femenina
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals amb el CN Barcelona i suma el segon punt a l'Euro Cup
-
Esports
La millor arrencada d’una curta història
-
Esports
Els penals somriuen al San Cristóbal
-
Esports
Juanjo Pascual i la seva gossa Mia, bicampions d'Europa