La JE Terrassa segueix sumant, a poc a poc, victòries importants, complicades i que l'ajuden a créixer, a mantenir la calma i a poder treballar amb un grup jove, ambiciós i molt voluntariós.
Contra el Ripollet, les de Can Jofresa van mostrar una versió madura, seria i molt dura. En un dels camps més complits del panorama català, les egarenques van ser capaces de ser una piconadora durant els 40 minuts, sense fissures si aguantant els nervis quan el partit més pressionava, per acabar sumant un triomf vital.
CB Ripollet, 57
López (8), García (4), Roldán, Lara (4) i Vilafranca (14), cinc inicial, Oriol (21), Navarro i Solano (6).
JE Terrassa Sermatec, 69
Sanabria (1), Canudo (10), Sauleda (4), Ricart (21) i Ruiz (6), cinc inicial, Lecha, Bleda (8), González (7), Sánchez (2), Cid (10) i Abizanda.
Àrbitres. Gaona i Pelizzari.
Parcials. 7-16, 18-27, descans, 34-49, 57-69.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2019 a les 20:32
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina