Hi ha cinc equips empatats a nou punts a la part més alta de la classificació. Un d'ells és el Terrassa "B", que va imposar-se per 3 gols a 4 a la pista municipal de Les Fonts davant de l'Atlètic Sant Joan "B" en un dels derbis de la quarta jornada. Joel Díez va anotar el gol decisiu al minut 49.
ATLÈTIC SANT JOAN "B", 3
León, Ángel David Sánchez, Soriano, Márquez i González, equip inicial, Collado, Xavier Sánchez, Alarcón i Alcázar.
TERRASSA FC "B", 4
Cañada, García, Martín, Hernández i Cortina, equip inicial, Artés, Golanowski, Rodríguez, Medina, Díez i Gómez.
Amonestacions. Targetes grogues als jugadors locals Aarón Alcázar i Daniel Márquez i als visitants Joel Díez i Asier Martín.
Gols. 0-1, m. 8, Díez; 0-2, m. 9, Golanowski; 1-2, m. 21, Soriano; 2-2, m. 24, Sánchez; 2-3, m. 35, Golanowski; 3-3, m. 37, Alcázar; 3-4, m. 49, Díez.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2019 a les 20:58
Notícies recomenades
-
Esports El CN Terrassa s’enfrontarà al CN Mataró a les semifinals de la Copa Catalunya femenina
-
Esports Aleix Bou, campió d'Europa de patinatge en Solo Dance
-
Esports Divisió d'Honor "B": el Vallès s’estrena a la lliga empatant amb el Valencia a Can Salas
-
Esports Sant Pere i JE Terrassa, campions del tercer Torneig Poble de Sant Pere de bàsquet
-
Esports Xavier Gonzalo, nou entrenador dels Terrassa Reds
-
Esports El ciclista d'Ullastrell Abel Balderstone acaba la Vuelta tretzè