El Sant Pere Nord, tot i que es va avançar al marcador al principi del matx, va veure com l'Artés li remuntava en quatre minuts, i encaixava la vuitena derrota de la temporada. Demba va marcar poc abans del primer quart d'hora de joc del matx. A la mitja hora, l'Artés va aconseguir igualar i, poc després, va obtenir el 2 a 1, que ja seria el resultat definitiu. Els egarencs, cuers de la classificació, no van poder reverir la situació a la represa i van tornar a perdre.
FC Artés, 2
Crusellas, Ambrós, Posas, Torres, Serrat (Roca, m. 46), Pareja, Didac Sánchez, Salvador, Larrea (Casals, m. 56), Quintana i Altimira.
Sant Pere Nord cf, 1
Mohamed, Delgado (Javi Castro, m. 46), Molina, Lorente, Óscar Ramos, Juan antonio, Roseta, Papi, Demba, Marc Rosell (Luis Eduardo, m. 70) i Chiki.
Àrbitre. Marc Claramunt Tejedor. Va amonestar amb targeta groga als locals Torres, Pareja, Dídac Sánchez i Salvador i als visitants Chiki, lorente, Mohamed, Roseta i Papi.
Gols. 0-1, minut 13, Demba; 1-1, minut 30, Serrat; 2-1, minut 34, Rivera de penal.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
11 de novembre de 2019 a
les 21:06
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova