El primer es va imposar a l'últim per 1 a 3 a domicili. El CD Terrassa es va mostrar molt superior a un RC Polo que no ha sumat encara cap punt, mentre que els de Les Pedritxes n'acumulen ja dotze, tots els que s'han posat en joc. Sergi Bosque va anotar dos dels tres gols dels visitants, l'últim en un llançament de penal-córner.
rc polo, 1
Garré, Madurga, Permanyer, Tiana, Maestro de León, Baumberger, Sala, Muñoz, Barguñó, Calzado, Penas, Closa, Gaig i López-Fonta.
ad rimas, 3
Solano, Hernández, Tejedor, Hernández, Ton Torrente, Solanellas, Pau Torrente, Prat, Sacristán, Antonell, Pons, Palet, Colomer, Bosque, Fontanes i Bretones.
Àrbitres. Narcís Carrió i Kety Gorgadze. Targeta groga al jugador local Hans Baumberger.
Gols. 0-1, minut 4, Sergi Bosque; 0-2, minut 32, Santi Palet; 1-2, minut 41, Marcos Sala; 1-3, minut 53, Sergi Bosque de penal-córner.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2019 a
les 21:16
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major