Partit molt seriós el que van jugar Sferic i Balaguer. Els locals, però, van dominar bona part del partit, basant el seu triomf en els petits detalls com el rebot ofensiu. Això, va permetre al Balaguer gaudir de segones oportunitats, quelcom que va acabar sent decisiu.
Tot i això, els de la Sagrada Família va ser capaços de lluitar, trobar el seu millor bàsquet i fins i tot de respondre un marcador advers al final de tercer quart. Tot, per arribar amb màxima igualtat al tram final. Allà, tres atacs dolents dels egarencs contestats amb tres cistelles del Balaguer, van ser decisius.
CB BALAGUER, 60
Jiménez (11), Sánchez (5), Farré (4), Galceran (7) i Victorino (8), cinc inicial, Saurí (2), Castillo, Rubies, Colea (5), Perelló (6), Boladeres (2) i Escoda (10).
CE SFERIC OMNIFECT, 53
Majadas (2), Santiago (8), Javi Sánchez (10), Sancho (7) i Muñoz (6), cinc inicial, Núñez (8), Farré (10) i Losada (2).
Àrbitres. García i González.
Parcials. 17-12, 27-20, descans, 40-34, 60-53.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2019 a les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports Doble duel contra Bèlgica a Anvers
-
Esports Mario Domingo, el setè fitxatge del Terrassa FC
-
Esports Acte de cloenda de la lliga de hockey +
-
Esports La italiana Sara Cordovani, nova incorporació del CN Terrassa
-
Esports Or per a Marc Andrey Pérez i Guillem Ramos al Campionat d'Espanya de parapoomsae
-
Esports “Al hockey alemany tot està molt ben planificat”