Partit molt seriós el que van jugar Sferic i Balaguer. Els locals, però, van dominar bona part del partit, basant el seu triomf en els petits detalls com el rebot ofensiu. Això, va permetre al Balaguer gaudir de segones oportunitats, quelcom que va acabar sent decisiu.
Tot i això, els de la Sagrada Família va ser capaços de lluitar, trobar el seu millor bàsquet i fins i tot de respondre un marcador advers al final de tercer quart. Tot, per arribar amb màxima igualtat al tram final. Allà, tres atacs dolents dels egarencs contestats amb tres cistelles del Balaguer, van ser decisius.
CB BALAGUER, 60
Jiménez (11), Sánchez (5), Farré (4), Galceran (7) i Victorino (8), cinc inicial, Saurí (2), Castillo, Rubies, Colea (5), Perelló (6), Boladeres (2) i Escoda (10).
CE SFERIC OMNIFECT, 53
Majadas (2), Santiago (8), Javi Sánchez (10), Sancho (7) i Muñoz (6), cinc inicial, Núñez (8), Farré (10) i Losada (2).
Àrbitres. García i González.
Parcials. 17-12, 27-20, descans, 40-34, 60-53.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2019 a les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports El ciclista d'Ullastrell Abel Balderstone acaba la Vuelta tretzè
-
Esports El Terrassa FC suma la seva primera victòria
-
Esports Igualada del San Cristóbal en un partit equilibrat
-
Esports Egara i Atlètic s'estrenen amb victòria a la lliga femenina
-
Esports Golejada d'escàndol de l'Atlètic, derrota del CD Terrassa i triomf del Club Egara
-
Esports Cristina Montesinos, setena als 35 quilòmetres marxa dels Mundials de Tòquio