El Jabac es va apuntar el derbi terrassenc al camp del Bonaire gràcies a un fulgurant inici de partit. El conjunt visitant, amb dos gols en els primers onze minuts de partit, en va tenir prou per sumar tres punts davant un Bonaire sense reacció.
ef bonaire, 0
Nicolás, Ángel Gómez, Éric Merino, Jesús, Reyes, Oriol, Abdelkader, Carrau, El Ghzaoui, Aguilar i Barrionuevo, onze inicial, Virgili, Mullor, Adrià, Garzón i Juan Antonio.
ufb jabac i terrassa, 2
Giol, Moral, Llargués, Frank Sánchez, Miguel Torres, Salmerón, Ismael, Munné, Morales, Carim i Eudald, onze inicial, Carlos Ruiz, Pol Martínez, Raúl Pérez, Almirall, Iván Jiménez i Robert.
Àrbitre. Abdessamad Machaour. Targeta groga al local Barrionuevo i als visitants Munné, Carlos Ruiz, Iván Jiménez i Eudald.
Gols. 0-1, minut 3, Eudald; 0-2, minut 11, Morales.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2019 a les 21:06
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal