Els jugadors del Terrassa FC Pelegrín, Ortega i Jaume Pascual han estat convocats per disputar la primera fase de la Copa de les Regions UEFA que es jugarà el proper cap de setmana a Extremadura. Cal recordar que la Lliga de Tercera Divisió s'atura fins al 14-15 de desembre. Arranz i Àlex Fernández, que han estat convocats per alguns dels darrers amistosos, no formen part de la llista final. El davanter ja no va jugar el darrer partit per les seves molèsties físiques, un fet que ha estat decisiu per explicar la seva baixa en aquest compromís. Catalunya s'enfrontarà en aquesta fase a Extremadura i Aragó després de la renúncia de la selecció de Múrcia. A més dels tres jugadors del Terrassa, també ha estat citat per aquest compromís oficial el defensa egarenc del Cerdanyola David López.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna
-
Esports
Ismael Saibari ja porta dos gols al Mundial