El derbi entre l'Atlètic i el Línia 22 Stern Motor el va acabar decidint un gol de la jugadora visitant Melisa Isart al minut 45 de joc. Fins llavors, ambdós contendents es van repartir les escasses oportunitats de gol que va tenir l'encontre. Laia Casasayas va posar per davant a les visitants als catorze minuts, però la jugadora de l'Atlètic Queralt Figueras va empatar a un. Tots dos equips volien guanyar, però va ser finalment el Línia 22 qui ho va aconseguir. S'ha situat en la cinquena posició amb catorze punts, a dos del tercer però a deu del segon.
Atlètic, 1
Gallardo, Figueras, Malgosa, Fitó, Paola Amat, Anna Amat, Galí, Ycart, Matarrodona, Cortès i San José, equip inicial, Carrera, Ventayol, Salat i Honorato.
línia 22 stern motor, 2
Queralt Gibert, Ramírez, Quiroga, Isart, Buyo, Castellà, Meritxell Gibert, Julieta Dinucci, Estrenjer, Soler i Acosta, equip inicial, Díaz, Casasayas, Algueró, Virginia Dinucci i Amezcua.
Àrbitres. K. Gorgadze i E. Trullàs.
Gols. 0-1, minut 16, Laia Casasayas; 1-1, minut 41, Queralt Figueras; 1-2, minut 45, Melisa Isart.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 20:11
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major