El Club Egara continua ocupant la darrera posició de la classificació del grup segon de Primera Divisió. El conjunt que entrena Jaume Puig no va fer un mal partit davant de la visita del FC Barcelona al Pla del Bon Aire, però va caure per la mínima en un partit que hagués pogut empatar. L'equip segueix a dos punts del penúltim i a vuit de l'avant penúltim. La Lliga tornarà l'11 de gener del 2020.
Club Egara, 1
Bosch, Griera, Serra, Alavedra, Rovira, Colominas, Tarrats, Bausà, Casasayas, Ventayol, Rodríguez, Palet, Aynés, Gibert i Ejarque.
FC Barcelona, 2
Monje, Sagarra, Garriga, Bernechea, Blanch, Bartolomé, Laiho, Valls, Serrat, Colomer, Marquès, Millán, Bonfanti, Fastrich i Martínez.
Àrbitres. Enric Trullàs i Ignasi Ribó.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
17 de desembre de 2019 a
les 21:14
Notícies recomenades
-
Esports
Finalment, el debut a la lliga del Terrassa FC serà a Castelló
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada