El Món Femení Terrassa "B" va caure per un mínim 3 a 2 al camp de L'Hospitalet, equip que ostenta la tercera posició de la taula classificatòria. El conjunt egarenc va saber igualar el gol matiner de les riberenques però, de seguida, va encaixar el segon. Al tram final del partit, un gol de cada equip va deixar-ho tot com estava.
CE L'Hospitalet, 3
Sierra, Martorell, Laura Jiménez, Iris Gómez, Barroso, Franco, Joana García, Vargas, Laura Fernández, Álamo i Calzada, onze inicial, Torralba, Laia Martínez, Ana González i Ferrari.
Món Fem. Terrassa "B", 2
Vela, Mora, Querol, Picón, Bugallo, Calonge, Carla González, Sancho, María Pérez, Gallego i María González, onze inicial, Puente, Aroa López, Uroz i Bautista.
Àrbitre. Mohamed Jawara Danseria. Targeta groga a les locals Álamo, Laura Jiménez, Barroso, Ana González i Laia Martínez i a les visitants Carla González, Puente i Uroz.
Gols. 1-0, minut 2, Barroso; 1-1, minut 13, Calonge; 2-1, minut 16, Calzada; 3-1, minut 88, Calzada; 3-2, minut 89, Carla González.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de desembre de 2019 a les 21:14
Notícies recomenades
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any
-
Esports
Constantinos Tsakiris: “Al Terrassa FC no hi ha història d’èxit”
-
Esports
Sis nedadors del CN Terrassa seran a l'Europeu