En va tenir prou el Línia 22 Stern Motor amb dos gols de Juan Bautista Cónsul i Juan Facundo Bragados per encarrilar el derbi de la darrera jornada de la primera volta que el va enfrontar a un Egara 1935 que no travessa pel seu millor moment. Els homes que dirigeix Santi Amat van reaccionar al tercer quart gràcies a un gol d'Albert Font i van buscar l'empat, però finalment els tres punts es van quedar a casa.
LÍNIA 22 STERN MOTOR, 2
Pineda, Galy, Elías, Cónsul, De Miguel, Tubio, Gibert, Bel, Gonzalo, Bragados i Facundo, equip inicial, De la Maza, Rodríguez, Nancarrow, Roset, Torres i Salas.
EGARA 1935, 1
Méndez, Bigatà, Buck, Martínez, Galí, Sarrabayrouse, Soler, Dalmau, Mengíbar, Bautista i Casasayas, equip inicial, Martí, Font, Garriga, Aynés i Torres.
Àrbitres. Jorge Ocaña i Franc Tormo. Targetes grogues per al jugador local Nicolás Gonzalo i per al visitant Sergi Martínez.
Gols. 1-0, minut 15, Juan Bautista Cónsul de penal-córner; 2-0, minut 35, Juan Facundo Bragados; 2-1, minut 46, Albert Font.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
17 de desembre de 2019 a
les 21:14
Notícies recomenades
-
Esports
Finalment, el debut a la lliga del Terrassa FC serà a Castelló
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada