Presentació dels equips del Terrassa FC

Publicat el 07 de gener de 2020 a les 20:46
Abans del partit entre el Terrassa i l'Hospitalet es va fer la presentació oficial dels equips del club egarenc, amb una estructura que inclou el futbol formatiu, l'EF Bonaire, la secció de futbol sala i els equips de futbol femení. Uns 80 equips i 1.200 jugadors i jugadores van desfilar per la gespa del Camp Olímpic. L'alcalde, Jordi Ballart, i el regidor d'Esports, Miguel Ángel Moreno, van acompanyar els responsables del club egarenc en un acte que va demostrar el múscul esportiu del club terrassista.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google