ARA A PORTADA
Publicat el
07 de gener de 2020 a
les 20:46
Abans del partit entre el Terrassa i l'Hospitalet es va fer la presentació oficial dels equips del club egarenc, amb una estructura que inclou el futbol formatiu, l'EF Bonaire, la secció de futbol sala i els equips de futbol femení. Uns 80 equips i 1.200 jugadors i jugadores van desfilar per la gespa del Camp Olímpic. L'alcalde, Jordi Ballart, i el regidor d'Esports, Miguel Ángel Moreno, van acompanyar els responsables del club egarenc en un acte que va demostrar el múscul esportiu del club terrassista.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna