"Hem tingut una actitud molt bona davant un Cerdanyola que competeix molt bé i que et posa en problemes en les jugades de pilota aturada perquè té jugadors que van molt bé en les pilotes aèries", va manifestar Oliver Ballabriga, entrenador del San Cristóbal a la conclusió del matx contra el Cerdanyola. El tècnic local va comentar que "necessitàvem els tres punts però n'hem sumat un punt i ja portem tres partits sumant i hem de seguir lluitant" i va dir també que "ha sigut una llàstima el seu segon gol, en el que hem comès un error perquè en dos o tres tocs no et poden marcar aquest gol".
Ballabriga va lamentar que ene els tres últims partits l'equip mereixia sumar més, però no ha estat així "podríem tenir set punts de nou i, la sensació és bona però tres són pocs punts", tenint en compte la situació actual de l'equip, va afirmar el tècnic dels parroquials. També va assenyalar que "hem tingut pocs espais i ells no ens han deixat córrer a la seva esquena. Defensen més endarrera i per això hem intentat els xuts de lluny i ens ha sortit bé". L'entrenador del San Cristóbal està convençut que "quan guanyem un partit, serem imparables"
Per la seva banda, el tècnic visitant, Toni Carrillo, va assenyalar que "veníem a un camp difícil, amb un equip que té urgències, i quan tens urgències, surts cada partit com si fos l'últim" i va afegir que "sabíem que seria un partit de segones jugades i crec que hi ha hagut més gols que ocasions". L'entrenador del Cerdanyola va assegurar que "el partit ha estat equilibrat sense moltes ocasions i qualsevol equip podria haver guanyat" i del San Cristóbal va apuntar que "hauria d'estar més amunt però quan les dinàmiques no són bones et costa més que les coses et surtin".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
20 de gener de 2020 a
les 20:38
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova