Un solitari gol, al quart d'hora de la primera meitat, va significar la derrota per un CN Terrassa que no va poder revertir la situació en contra. El conjunt terrassenc, que ha vist truncada la seva bona marxa en les dues últimes jornades, va perdre amb un Puigreig que li ha pres la tercera plaça. Un gol de Claret, en el minut 15 de partit, va ser suficient per a la victòria dels locals, que van saber defensar-se amb ordre.
CE Puigreig, 1
Iván Gil, Guillem Pla (Orriols, m. 89), Massafret, Claret, Montardit, Jul (Sergi Suárez, m. 70), Álvaro (Ramón, m. 60), Nguesse, Cristóbal, Rosell (Balmes, m. 57) i Miki (Joel Bria, m. 68).
CN Terrassa, 0
Mikel Andrinúa, Pau Gelis, Carlos Sánchez (Aitor Hernández, m. 68), Sergio López, Lira (Roger Pons, m. 60), Quim Honorato, Gerard, Soldado (Geri, m. 46), Bru Cadafalch (Callao, m. 60), Aniol i Fiol.
Àrbitre. Jonathan Escribano Gutierro. Targeta groga als locals Álvaro, Rosell, Massafret, Montardit, Clareti Cristóbal i als visitants Aniol, Lira, Bru Cadafalch, Geri i Fiol. Targeta vermella al visitant Geri (minut 89).
Gol. 1-0, minut 15, Claret.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2020 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina