Un solitari gol, al quart d'hora de la primera meitat, va significar la derrota per un CN Terrassa que no va poder revertir la situació en contra. El conjunt terrassenc, que ha vist truncada la seva bona marxa en les dues últimes jornades, va perdre amb un Puigreig que li ha pres la tercera plaça. Un gol de Claret, en el minut 15 de partit, va ser suficient per a la victòria dels locals, que van saber defensar-se amb ordre.
CE Puigreig, 1
Iván Gil, Guillem Pla (Orriols, m. 89), Massafret, Claret, Montardit, Jul (Sergi Suárez, m. 70), Álvaro (Ramón, m. 60), Nguesse, Cristóbal, Rosell (Balmes, m. 57) i Miki (Joel Bria, m. 68).
CN Terrassa, 0
Mikel Andrinúa, Pau Gelis, Carlos Sánchez (Aitor Hernández, m. 68), Sergio López, Lira (Roger Pons, m. 60), Quim Honorato, Gerard, Soldado (Geri, m. 46), Bru Cadafalch (Callao, m. 60), Aniol i Fiol.
Àrbitre. Jonathan Escribano Gutierro. Targeta groga als locals Álvaro, Rosell, Massafret, Montardit, Clareti Cristóbal i als visitants Aniol, Lira, Bru Cadafalch, Geri i Fiol. Targeta vermella al visitant Geri (minut 89).
Gol. 1-0, minut 15, Claret.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2020 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"